GEDIMO REGISTRACIJA
Jei Jūsų įrenginys sugedo papildomos garantijos galiojimo metu, užregistruokite gedimą ir artimiausiu metu su Jumis susisieksime. Tačiau prieš tai siūlome susipažinti su dažniausiai užduodamais klausimais (D.U.K).


Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.) padės Jums greitai ir patogiai surasti naudingą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas. Siekiant pateikti aktualiausią informaciją, šią sritį nuolat atnaujiname bei papildome. Jei nepavko surasti atsakymo į Jums rūpimą klausimą, susisiekite su mumis Jums patogiu būdu – užpildant susisiekimo formą Kontaktų srityje, el. pašto adresu pagalba@serviceplus.lt, pasinaudojus pagalba gyvai interneto svetainėje ar nemokama telefono linija 8 800 00889. Mūsų papildomos garantijos konsultantai pasistenks atsakyti į Jūsų klausimus kaip įmanoma greičiau.
PRATĘSTOS GARANTIJOS Gedimo registracijA
Turite papildomų klausimų?
Turite papildomų klausimų?
