D.U.K.
Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.) padės Jums greitai ir patogiai surasti naudingą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas. Siekiant pateikti aktualiausią informaciją, šią sritį nuolat atnaujiname bei papildome. Jei nepavko surasti atsakymo į Jums rūpimą klausimą, susisiekite su mumis Jums patogiu būdu – užpildant susisiekimo formą Kontaktų srityje, el. pašto adresu pagalba@serviceplus.lt, pasinaudojus pagalba gyvai interneto svetainėje ar nemokama telefono linija 8 800 00889. Mūsų konsultantai pasistenks atsakyti į Jūsų klausimus kaip įmanoma greičiau.
PRATĘSTOS GARANTIJOS PASLAUGA
Kam reikalinga pratęsta garantija?
Pratęstos garantijos paslauga suteikia papildomą, ilgesnį garantinį aptarnavimą Jūsų įrenginiui, pasibaigus standartinei, gamintojo suteikiamai garantijai. Daugiau informacijos apie šią paslaugą galite sužinoti srityje „Pratęsta garantija“.
Kas yra pratęstos garantijos sertifikatas?
Kiek laiko galioja pratęsta garantija?
Galite pasirinkti kuriam laikui pageidaujate pratęsti garantiją savo įrenginiui. Papildomą garantiją galime suteikti nuo 1 iki 5 metų laikotarpiui pasibaigus gamintojo garantijai. Pavyzdžiui, jei Jūsų įsigytam įrenginiui suteikiama standartinė 2 metų gamintojo garantija ir papildomai įsigyjate 5 metų pratęstą garantiją, iš viso turėsite net 7 metų garantinį aptarnavimą savo įrenginiui.
Ar galiu savarankiškai pratęsti garantiją?
NAUDOJIMASIS SAVITARNOS SISTEMA
Ar būtina užsiregistruoti savitarnos sistemoje?
Kaip į savitarnos sistemą įkelti pirkimo dokumento kopiją?
Atsidarykite savo turimą pratęstos garantijos sertifikatą, kurį rasite prisijungę prie savitarnos sistemos, pasirinkite meniu punktą „Dokumentai“, paspauskite ant mygtuko „Įkelti“ ir susiradę skanuotą dokumento kopiją – ją pasirinkite. Jūsų įkeltas dokumentas bus saugomas ServicePlus sistemoje.