GEDIMO REGISTRACIJA

Jei Jūsų įrenginys sugedo papildomos garantijos galiojimo metu, užregistruokite gedimą ir artimiausiu metu su Jumis susisieksime. Tačiau prieš tai siūlome susipažinti su dažniausiai užduodamais klausimais (D.U.K).

Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.) padės Jums greitai ir patogiai surasti naudingą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas. Siekiant pateikti aktualiausią informaciją, šią sritį nuolat atnaujiname bei papildome. Jei nepavko surasti atsakymo į Jums rūpimą klausimą, susisiekite su mumis Jums patogiu būdu – užpildant susisiekimo formą Kontaktų srityje, el. pašto adresu pagalba@serviceplus.lt, pasinaudojus pagalba gyvai interneto svetainėje ar nemokama telefono linija 8 800 00889. Mūsų papildomos garantijos konsultantai pasistenks atsakyti į Jūsų klausimus kaip įmanoma greičiau.

Sertifikato tikrinimas



Pratęstos garantijos sertifikatas su Jūsų nurodytu numeriu yra užregistruotas mūsų sistemoje. Peržiūrėti sertifikatą Atsiprašome, tačiau pratęstos garantijos sertifikato su Jūsų įvestu numeriu nėra mūsų sistemoje. Patikrinkite ar teisingai nurodėte sertifikato numerį.

PRATĘSTOS GARANTIJOS Gedimo registracijA

  • Apibūdinkite gedimą, jeigu yra atvaizduojama klaida - įrašykite jos kodą.
  • Nurodykite adresą, jei sugedęs įrenginys - stambi buitinė technika.

Turite papildomų klausimų?

Turite papildomų klausimų?

Mūsų specialistai atsakys į visus jums svarbius klausimus. Pakonsultuosime ir patarsime dėl iškilusių klausimų.
Mūsų specialistai atsakys į visus jums svarbius klausimus. Pakonsultuosime ir patarsime dėl iškilusių klausimų.