D.U.K.

Susipažinkite su dažniausiai užduodamais klausmais bei surasti Jums aktualią informaciją. Jei neradote atsakymu į Jums kilusius klausimus – susisiekite su mumis Jums patogiausiu būdu.
Dažniausiai užduodami klausimai

Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.) padės Jums greitai ir patogiai surasti naudingą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas. Siekiant pateikti aktualiausią informaciją, šią sritį nuolat atnaujiname bei papildome. Jei nepavko surasti atsakymo į Jums rūpimą klausimą, susisiekite su mumis Jums patogiu būdu – užpildant susisiekimo formą Kontaktų srityje, el. pašto adresu pagalba@serviceplus.lt, pasinaudojus pagalba gyvai interneto svetainėje ar nemokama telefono linija 8 800 00889. Mūsų konsultantai pasistenks atsakyti į Jūsų klausimus kaip įmanoma greičiau.

PRATĘSTOS GARANTIJOS PASLAUGA

Kam reikalinga pratęsta garantija?

Pratęstos garantijos paslauga suteikia papildomą, ilgesnį garantinį aptarnavimą Jūsų įrenginiui, pasibaigus standartinei, gamintojo suteikiamai garantijai. Daugiau informacijos apie šią paslaugą galite sužinoti srityje „Pratęsta garantija“.

Kas yra pratęstos garantijos sertifikatas?
Pratęstos garantijos sertifikatas yra oficialus dokumentas, patvirtinantis papildomą garantinio aptarnavimo laikotarpį Jūsų įsigytam įrenginiui. Kiekvienas pratęstos garantijos sertifikatas turi unikalų 16 simbolių numerį, kurį būtina pateikti registruojant gedimą.
Kiek laiko galioja pratęsta garantija?

Galite pasirinkti kuriam laikui pageidaujate pratęsti garantiją savo įrenginiui. Papildomą garantiją galime suteikti nuo 1 iki 5 metų laikotarpiui pasibaigus gamintojo garantijai. Pavyzdžiui, jei Jūsų įsigytam įrenginiui suteikiama standartinė 2 metų gamintojo garantija ir papildomai įsigyjate 5 metų pratęstą garantiją, iš viso turėsite net 7 metų garantinį aptarnavimą savo įrenginiui.

Ar galiu savarankiškai pratęsti garantiją?
Žinoma. Kviečiame pasinaudoti šiuolaikiška savinartnos sistema bei pratęstą garantiją įsigyti greitai, patogiai bei už geriausią kainą. Jums tereikia užsiregistruoti arba prisijungti prie savitarnos sistemos bei įvesti visą reikiamą informaciją, susijusią su Jūsų įsigytu įrenginiu, kuriam norite pratęsti garantiją.

NAUDOJIMASIS SAVITARNOS SISTEMA

Ar būtina užsiregistruoti savitarnos sistemoje?
Taip, norint naudotis pratęstos garantijos savitarnos sistema, prieš tai būtina  užsiregistruoti. Tai padaryti itin paprasta. Užsiregistruoti galite su savo el. pašto adresu arba prisijungę per socialinį tinklą „Facebook“.
Kaip į savitarnos sistemą įkelti pirkimo dokumento kopiją?
Ne paslaptis, jog dažnam iš mūsų yra tekę susidurti su situacija, kai pirkimo dokumentas yra pametamas, išblunka, ar per klaidą atsiduria šiukšlių dėžėje. Mes apie tai pagalvojome ir siūlome Jums puikų sprendimą – patalpinti savo turimą pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį) mūsų sistemoje. Tai padaryti galima greitai ir paprastai:

Atsidarykite savo turimą pratęstos garantijos sertifikatą, kurį rasite prisijungę prie savitarnos sistemos,  pasirinkite meniu punktą „Dokumentai“, paspauskite ant mygtuko „Įkelti“ ir susiradę skanuotą dokumento kopiją – ją pasirinkite. Jūsų įkeltas dokumentas bus saugomas ServicePlus sistemoje.

Kaip pakeisti paskyros slaptažodį?
Norėdami pasikeisti savo paskyros slaptažodį, galite tai padaryti prisijungę prie savitarnos sistemos bei pasirinkę meniu punktą „Paskyra“. Jei pamiršote savo prisijungimo slaptažodį, jį galite atstatyti pasirinkę „Pamiršau slaptažodį“.
Kur surasti išrašytas sąskaitas faktūras?
Norėdami peržiūrėti Jums išrašytas sąskaitas faktūras už įsigytą pratęstos garantijos sertifikatą, galite tai padaryti prisijungę prie savitarnos sistemos bei pasirinkę meniu punktą “Sąskaitos“.

GEDIMŲ REGISTRAVIMAS

Ką daryti sugedus įrenginiui?
Pirmiausiai įsitikinkite, kad Jūsų įrenginiui pratęstos garantijos sertifikatas jau yra įsigaliojęs. Įrenginiams standartiškai yra suteikiama gamintojo garantija, o pratęstos garantijos sertifikatas pradeda galioti tik pasibaigus gamintojo garantijai. Papildomos garantijos galiojimo laikotarpis yra nurodomas pratęstos garantijos sertifikate.
Kaip registruoti gedimą?
Jei Jūsų turimas įrenginys sugedo pratęstos garantijos galiojimo laikotarpiui, gedimą galite užregistruoti srityje „Gedimo registraciją“. Registruojant gedimą būtina nurodyti unikalų pratęstos garantijos sertifikato numerį bei kiek įmanoma detaliau aprašyti gedimą.
Ką daryti jei sugedusiam įrenginiui vis dar galioja gamintojo garantija?
Jei įrenginiui vis dar galioja gamintojo garantija, Jums reikėtų kreiptis į servisą, aptarnaujantį atitinkamo prekės ženklo įrenginius. Jei nežinote į kurį garantinio aptarnavimo servisą Jums reikia kreiptis, tokią informaciją Jums suteiks pardavėjas, pas kurį įsigijote įrenginį.
Ką daryti užregistravus gedimą?
Užregistravus gedimą, artimiausiu metu peržiūrėsime Jūsų registraciją bei susisieksime su Jumis suderinti tolimesnių garantinio aptarnavimo detalių.

GEDIMŲ REMONTAS

Kokiems gedimams galioja pratęsta garantija?
Įprastai pratęsta garantija padengia gedimus, numatytus standartinėje gamintojo suteikiamai garantijai.  Plačiau apie pratęstos garantijos sąlygas galite sužinoti srityje „Taisyklės“.
Kur tvarkomi sugedę įrenginiai?
Bendradarbiaujame su įvairiais serviso centrais visoje Lietuvoje. Platus parterių tinklas leidžia užtikrinti greitą sugedusių įrenginių remontą. Atsižvlegiant į įrenginio gamintoją, tipą, gedimo specifiką bei vietą kurioje yra sugedęs įrenginys, nukreipsime Jus į artimiausią serviso centrą, kuris užtikrins greitą bei kokybišką gedimo remontą.
Ar meistras atvyksta į namus?
Gedimo atveju, meistras nemokamai atvyksta į namus taisyti gedimų tik sugedus stambiai technikai, kurios transportavimas yra komplikuotas (pvz. šaldytuvas, skalbimo mašina ir pan.). Jei Jums sugedo smulki technika, paprašysime ją pristatyti arba išsiųsti į nurodytą servisą. Sutvarkytą įrenginį galėsite atsiimti tame pačiame servise arba jį nemokamai išsiųsime Jums atgal.
Kas nutinka jei įrenginys sugedo nepataisomai?
Jei Jūsų įrenginys sugedo nebepataisomai ar remontas kainuoja itin brangiai, nemokamai pasiūlysime visiškai naują tokį patį įrenginį. Jei nebus galimybės rinkoje surasti tokio paties įrenginio, pasiūlysime panašų, analogiškų ar geresnių parametrų įrenginį.

Turite papildomų klausimų?

Turite papildomų klausimų?

Mūsų specialistai atsakys į visus jums svarbius klausimus. Pakonsultuosime ir patarsime dėl iškilusių klausimų.
Mūsų specialistai atsakys į visus jums svarbius klausimus. Pakonsultuosime ir patarsime dėl iškilusių klausimų.
Dažniausiai užduodami klausimai